söndag 2 augusti 2015

Fjärils....

Hej!

Häromdagen var vi hemma hos en kompis till mig och hennes familj. Vi hade jättetrevligt och det var så roligt att träffas och få prata. När vi skulle dit så tänkte jag att det skulle vara roligt att ha med sig något som tack för inbjudan, så jag hittade en ask som jag fyllde med Lindt choklad.


Jag valde en färg som heter Bermuda Bay och matchade de stämplade fjärilarna med stämpeldyna i samma färg.


Eftersom det var en gåva för en inbjudan till middag så stämplade jag ett tack och stansade ut med oval stans och matchade med scallop oval stans i Bermuda Bay- cardstock.


En roligt och enkel men även lite pysslig att göra. Du hittar Linda Parkers video här.

Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...