torsdag 13 augusti 2015

Somrigt kort....

Hej!

Här kommer ett litet somrigt födelsedagskort ifrån mig.

Jag har använt mig av stämpelsetet Garden in Bloom igen och denna gången endast använt de små blommorna och bina.


Jag har använt mig av mig av färgerna: Daffodil Delight och Wild Wasabi samt Tip Top Taupe.
Text stämpeln kommer från stämpelsetet som heter Guy Greetings. Stansade ut den med Large Oval Punch och sedan stansade jag ut Daffodil Delight-cardstock med hjälp av Decorative Punch.


Har även stämplat på insidan för att fortsätta temat från utsidan. Textstämpeln kommer från samma set som Happy Birthday på utsidan.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...