måndag 10 augusti 2015

Såg en video...


Hej!

För ett tag sedan såg jag en video av Crafty Caroline, du hittar den här, med ett stämpelset som heter Watercolor Wings. Och eftersom jag hade detta set var jag tvungen att prova.

På det översta kortet gjorde jag två stycken fjärilar. Den vänstra i färgerna: Daffodil Delight , Delightful Dijon och Tangerine Tango. Fjärilskroppen är stäplad i färgen Tip Top Taupe. Den högra fjärilen är stämplad i färgerna: Pink Piruette, Melon Mambo och Rich Razzleberry.  Även här är fjärilskroppen i Tip Top Taupe. Den lilla textstämpeln ingick i samma set.


På det undre kortet stämplade jag också två stycken fjärilar men bytte färger. Den vänstra i färgerna: So Saffron, Tip Top Taupe och Mint Macaron. Den högra fjärilen är stämplad i färgerna: Mint Macaron, Tip Top Taupe. Fjärilskropparna i båda fjärilarna är även här i färgen Tip Top Taupe. Använde även samma textstämpel på detta kort.

Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...