onsdag 12 augusti 2015

Roligt stämpelset...

Hej!

Jag är ute på You Tube varje dag och följer några tjejer som lägger ut roliga och lärorika videor om hur man gör olika kort och askar etc. Detta kortet hittade jag hos en tjej som heter Anya, Ophelia Crafts, och hon har lagt ut en video om hur man gör detta kort. Du hittar videon här.

Jag har använt mig av ett stämpelset som heter Garden in Bloom. Kortbasen är Tip Top Taupe-cardstock. Nästa lager är i Mint Macaron-cardstock och sista lagret är Whisper White-cardstock. På den vita cardstocken så stämplade jag blommor, blad och fjärilar. Stämpeldynorna som jag använde mig av var: Watermelon Wonder, Cucumber Crush, Delightful Dijon och Mint Macaron. La även till ett lager till med Mint Macaron och Whisper White, detta lager var dock lite mindre än de andra för att få liv i kortet.


Inuti kortet stämplade jag med samma stämplar för att även insidan skulle få lite liv. Textstämpeln kommer även den ifrån Garden in Bloom-setet.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...