onsdag 19 augusti 2015

Födelsedagsfest...

Hej!

I lördags så var vi på kalas för en kompis till min bror. Han skulle resa till Amerika dagen efter så vi passade på att  ge pengar till resan.

 Han fick kortet som jag visade häromdagen.


Eftersom kortet gick i färgerna Early Espresso och Crumb Cake så gjorde jag även asken i dessa färger. Tutorialen till asken hittade jag hos Crafty Caroline på Youtube, du  hittar länken här.  På locket har jag stämplat med stämpel från Watercolor Wings - i färgen Crumb Cake. Fjärilen kommer från samma stämpelset och jag har använt samma färger och dessutom så embossade jag guld på den. Tyvärr syns det inte så bra på kortet.


Jag lade till ett snöre i guld som jag hade i mina gömmor.


Här från sidan kan man även se att jag använde en stämpel med prickar från samma set för att dekorera själva asken - för att matcha pappret så använde jag här Early Espresson.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...