tisdag 11 augusti 2015

Ett set med fyra kort...

 Hej!

Jag har gjort ett set på fyra kort. Tanken var att man kan ge bort som som  t ex en gåva när man är bortbjuden.


Alla fyra korten ser likadana ut men jag har gjort två kort så här och sedan så vände jag på färgerna.


De stämpeldynor jag har använt till dessa kort för att matcha cardstocken är: Rich Razzleberry och Watermelon Wonder.


Stämpelsetet med fjärilarna heter Papillon Potpurri och jag älskar dessa fjärilarna, ja alla fjärilarna i detta stämpelset är underbara.  Den lilla textstämpeln kommer från ett set som heter  Teeny Tiny Sentiments. Jag stansade ut den med min Word Window punch och sedan använde jag Modern Label punch för att få en ram med cardstock under stämpeln.



Ha det så bra!

/Jessica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...