tisdag 28 juli 2015

Ett par kort...


Hej!

Här kommer ett par kort som jag har gjort. Naturligtvis har jag hittat dom på Youtube.

Det första kortet hittade jag hos en tjej som heter Dawn. Du hittar videon här.


Jag har använt mig av lite blandad stämplar från olika set.  Kortet går i brunaktig färgskala och stämpeldynan jag använde mig av heter Crumb Cake.


Till det undre kortet har jag också hittat på Youtube men nu hittar jag inte själva videon.
Färgen heter Wisteria Wonder och jag har under fjärilen stansat med en stämpel från stämpelsetet som heter Butterfly Basics. Själva fjärilen har jag använt mig av en Butterfly Thinlits för att få till.
Sedan har jag lagt till rhinestones på kroppen.


Stämplade ett Happy Birthday från samma set. Detta kortet har jag även gjort i färgen Watermelon Wonder som man kan hitta i ett tidigare inlägg.

Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...