måndag 16 oktober 2017

Mer julkort...

Hej!

Dagens kort är ännu ett med mitt favoritset, merry patterns. Jag följde en video på YouTube  av en dam som heter Sacha. Om du vill titta på videon hittar du den här.


Jag har embossat textstämpeln i silver och renen i guld. Mönsterpappret som innehåller både silver- och guldsnöflingor heter years of cheers. Under mönsterpappret har jag svart cardstock som bara anas. Grunden är it cardstock. Renen är utstansad med en stitched circle framelit och under har jag dekorerat med en guldfärgad snöflingedoilie som jag har delat på mitten. Sedan har jag dekorerat med tre faceted gems.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...