måndag 2 oktober 2017

Dekorera ljus...

Hej!

Har sett på flera bloggar, YouTube och Pintrest hur många har dekorerat vita blockljus. Nu så äntligen har jag provat att dekorera mitt första ljus.

Jag har stämplat på vitt silkespapper (tissue paper) som jag köpte på Panduro. Jag stämplade först kontrasten av ljusen i svart Ljusen har jag stämplat i night of navy, som jag gjorde på ett kort i ett föregående inlägg. Sedan klippte jag remsan lite mindre så att det inte blir för mycket papper på. Tog lite vaxpapper och höll över för att kunna hålla den stämplade remsan bättre på plats och sedan använde jag mig av min embossingfön. Kommer definitivt att göra fler ljus, lätt att göra och roligt. Tänker att det är en perfekt värdinnegåva t ex. Eller en födelsedagspresent.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...