lördag 14 oktober 2017

Guld- och silvergranar....

Hej!

Dagens kort är ett inspirationskort från Facebook. Såg en dam som heter Jan B som hade ett härligt julkort, hade dock inte samma stämplar som henne men tycker att det blev bra i alla fall.


Granarna är guld- och silverembossade, så även text stämplarna. Under granarna som är utstansade med en av mina stitched circles har jag stansat ut guld och silver papper. Under glitterpapper har jag en snöflinge-doily.


Basen är vit cardstock. Nästa lager är silver och guld papper. Över dessa har jag ett lager vit cardstock som jag har embossat it softly fallin-embossing folder. Avslutade med att sätta dit silver- och guldband med rosett till. Text stämpeln är utstansad med en oval stans och även guld-silverpappret under.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...