lördag 28 oktober 2017

Ja här kommer ett julkort till...

Hej!

Här kommer ett julkort till. Finns ju så många roliga kort att göra. Detta kortet såg jag på YouTube av Linda Bauwin, du hittar hennes video här.


Jag har använt mig av cardstock i wild wasabi som bas. Sedan har jag tagit ett lager med very vanilla och embossat det i garden trellis embossingfolder. Nästa lager är wild wasabi och sedan har jag stämplat min julkrans på very vanilla cardstock. Kransen är stämplad med stämpelsetet painted harvest och jag har använt färgerna wild wasabi, garden green och till bären real red. Även rosetten är i real read och så även textstämpeln som kommer från setet embellished ornaments.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...