torsdag 12 oktober 2017

Födelsedagskort...

Hej!

Här kommer ett födelsedagskort som jag gjorde till min systerdotter som fyllde 13 år i måndags. Hittade en video på YouTube som såg rolig ut och tyckte att detta kortet passade henne. Om du vill titta på videon så hittar du den här.


Färgerna som jag använt mig är berry burst sweet sugarplum, old olive pool party, rich razzleberry, whisper white.


Blommorna, bladen och text stämpeln kommer från ett set som heter happy birthday gorgeous. I blommorna har jag satt dit en rhinestone. I min version har jag även en bit whisper white så att  jag kunde skriva en gratulation. Rosetten och bandet är ett glitterband i pool party.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...