torsdag 28 september 2017

Guldkort....

Hej!

Hittade ett kort på Pintrest som jag gillade och tänkte att jag skulle kopiera. Hittade sedan hennes video på YouTube så vill du titta på hur originalet ser ut så hittar du videon här.



Jag har använt mig av en annan ren från ett annat stämpelset än originalet, denna kommer från ett set som heter merry patterns.  Jag har satt washitape på kanten av mönsterpappret. Renen har jag embossat i guld och sedan har jag stansat ut guldpapper bakom renen. Även textstämpeln som kommer från ett set som heter teeny tiny wishes har jag guldembossat och sedan stansat ut guldpapper bakom.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...