lördag 1 april 2017

Humla...

Hej!

Surfade runt på Pintrest och hittade ett kort som inspirerade mig till detta kortet.


Biet kommer från setet som heter Dragonfly Dreams. Man stämplar den i två omgångar. Jag har använt mig av färgerna svart, delightful dijon och vit cardstock. Den vita cardstocken har jag embossat  med embossingfoldern som heter Hexagon Dynamic Impressions Embossingfolder.  Jag har även målat lite Wink of Stella på humlans vingar. Under har jag klippt svart och delightful dijon samt band med guld i. Textstämpeln kommer från setet som heter Guy Greetings.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...