måndag 3 april 2017

Glitterkort och anteckningsblock...

Hej!

Idag fyller min goa kollega Anette år. Jag har gjort ett kort och sedan har jag även altrat ett anteckningsblock.


De första två bilderna visar kortet som jag gjorde till henne. Jag har använt mig av vit cardstock som jag har embossat med hexagon dynamic impressions embossingfolder. Under denna cardstock har jag ett lager med glitterpapper i färgen blushing bride. Även bandet och knapparna är i färgen blushing bride. Textstämpeln kommer från samma set som trollsländorna, dragonfly dreams.


Foljande två kort visar hur jag har altrat anteckningsblocket. Jag har gjort på samma vis med blocket som jag gjorde med kortet. Även denna textstämpel kommer från samma set som på kortet.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...