tisdag 18 april 2017

Fjärilskort....

Hej!

Idag har jag gjort ett fjärilskort. På detta kortet har jag använt mig av vit cardstock som bas. Färgerna som jag har stämplat med heter sweet sugarplum, flirty flamingo och rich razzleberry. Stämpeln kommer från ett set som heter gorgeous grunge. Sedan stansade jag ut fjärilar som jag färgade med samma färger som jag använde till kortet. På fjärilarna satte jag tre stycken rhinestones. Text-stämpeln kommer från ett set som heter butterfly basics.


Om du vill titta på videon som jag tittade på hittar du den här.

Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...