tisdag 31 mars 2015

Fjärilskort...

Hej!

Här kommer ett fjärilskort som jag har gjort.

Jag har använt mig av en av mina fjärilsdies och stansat ut fjärilen. Sedan har jag satt resterande vita cardstock på ett kort som mäter 4 1/4" x 11. Sedan har jag satt tillbaka fjärilen men bara satt klister under kroppen så att vingarna är fria. Har böjt dem lite så att det ser ut som fjärilen flyger.


Jag satte en rad med rhinestones för att dekorera fjärilen. Stansade ut stänpeln med en cirkel punch och sedan använde jag en cirkelstans som var en storlek större och stansade ut glitterpapper och avslutade med en scallop-stans med samma rosa papper som själva basen. Satte på ett par rhinestones  här med.



Vi hörs!


/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...