onsdag 11 mars 2015

Äntligen en uppdatering...

Hej!

Tänkte att jag slår ihop alla höstens/vinterns kort i ett blogginlägg. När jag gick igenom vilka kort jag inte hade visat, kommer jag inte ihåg till vem som fick vissa kort... Kanske dags att  uppdatera lite oftare...


Stämpeln på detta kortet har jag färglagt med Copic Sketch pennor.. Mönsterpappret är från Magnolia. Den lilla happy birthday- är en stämpel från Stampin´up, likaså stansarna som jag använt. Blommorna är från Wild Orchid Crafts.



Detta kortet gjorde jag till min kusin när han fyllde 60 år. Han hade en sådan bil i sin ungdom med ungefär den färgen, så tänkte att den kunde passa.




Detta kortet gjorde jag till min kollega som skickade det till sin dotter i USA.




Asken minns jag inte vem som fick men jag hittade en rolig beskrivning på You tube, en tjej som kallar sig för Pootles har gjort denna. Hon har många roliga askar som hon visar där.


Detta är fars dag kortet som jag gjorde. Gjorde ett likadant fast med andra papper förra fars dag. Men tycker att vikningen är rolig och passande.



Detta kort är färglagt med Copic sketch pennor och motivet är från Lily of the Valley.



Detta presentkorts kuvert stämplade jag på med stämplar från Stampin´up. Min svägerska fick detta.


Detta är ytterligare ett present som vi gav bort, denna gång till min mans svåger. Också en rolig vikning som jag hittade på You tube.







 För ett par veckor sedan gick jag en rolig kurs hos Stämpelfabriken i Uddevalla, en copic kurs. Hur roligt som helst! Och Christina som lärde oss var kanon! Jag har även bytt till ett lite större pysselrum och planerar att göra en liten video som visar hur jag har det nu för tiden i mitt pysselrum.
Jag väntar också med spänning på mitt paket från Stampin´up som jag beställde i söndags. Jag hoppas att jag får mina saker i nästa vecka.


Ha det få bra!


/Jessica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...