söndag 22 mars 2015

Äntligen....

Hej!

I fredags kom så äntligen mitt paket som jag väntat på. Jag hade beställt en massa roliga saker från Stampin´up. 

 Så här såg det ut när jag öppnade kartongen. Så många roliga saker!!


Så här såg det ut när jag plockat upp allt från kartongen.


Sedan kunde jag inte hålla mig och var tvungen att prova på mina nya saker. Jag provade på att göra ett tackkort efter en tutorial jag hittade på Youtube. Det är en tjej som kallar sig för Pootles, hon göra massa roliga saker som jag följer.


Här hittade jag en annan video från en annan tjej som gjorde ett kort där man kan ha ett presentkort i. Passade perfekt eftersom jag behövde ett till svärmor som vi ska fira idag.



 Här är insidan på kortet.



Det var allt för idag! Ha en härlig söndag!


/ Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...