onsdag 1 april 2015

Blommigt kort...

Hej!

Här kommer senaste kortet jag har gjort.


Jag har använt en bakgrundsstämpel till övre delen av kortet som heter Something Lacy. Nedre delen är stämplad med blommor från ett stämpelset som heter Petite Petals. Jag använde en mörkare brun stämpeldyna som heter Chocolate Chip.


För att dela av kortet så satte jag dit ett siden band. Var vitt från början så jag färgade in det med samma färgdyna. Sedan använde jag sammam blomstämpelset och stämplade en likadan blomma, använde min petit flower-punch. Den stora blomman kommer från ett stämpelset som heter Flower Shop, med matchande punch.

Har inte dekorerat insidan ännu men det är tänkt att när det är dags att använda så ska jag sätta dig vitt papper så att man kan skriva en hälsning där.


Vi hörs!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...