onsdag 16 november 2016

Fars dag...

Hej!

Här kommer jag med en ask till och ja det är ännu en som jag har kopierat från Ann. Du hittar videon här.


Har silverembossat uppe på asken med en stämpel som kommer från ett set som heter Moroccan Nights.

Jag använde mig även av silverembossing till tagen med textstämpeln. Just denna stämpel kommer från ett set som heter Guy Greetings.


Även på sidan har jag embossat. Även denna stämpel kommer från Moroccan Nights. Fästen tagen med silverglitter band och uppe på satte jag även en liten bling som kommer från förra vårkatalogen, de heter somthing borrowed.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...