fredag 4 november 2016

Ett par till...

Hej!

Här kommer ett par kort till som jag har gjort. Detta är en ny stans med tillhörande stämpelset som jag köpte senast. Cookie cutter heter den. Så söt. Man kan använda den till renen som jag visade för ett tag sedan. Jag har gjort kortet efter en video på youtube som du hittar här.


Detta kortet har jag använt min wink of stella-penna på själva pepparkaksgubben. Men syns inte så bra på kortet.


På detta kortet har jag inte använt något glitter. Har även på båda korten stämplat lite stjärnor också.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...