lördag 29 juli 2017

Delat kort...

Hej!

Här kommer ett kort som kallas för peekaboo kort. Här är ett exempel från Dawn. Mitt kort liknar hennes dock har jag inte gjort precis samma som hon gjorde i videon.


Mellan övre och undre delen av framsidan har jag fäst genomskinlig cardstock. Ovanpå detta har jag stansat ut en cirkel i guldpapper, sedan har jag använt mig av eastern medallion dieset för att stansa ut den gröna delen, tranquil tide. I mitten av den gröna cirkeln har jag satt dit en klisterdekoration från samma serie som diesen. Även mönsterpappret ingår i samma serie, eastern palace. Detsamma gäller textstämpeln. Ytterligare har jag dekorerat med halvpärlor i olika storlek.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...