måndag 17 juli 2017

Ask till kort....

Hej!

Idag börjar min semester och ser verkligen fram emot att få vara ledig i fyra veckor.  I dagens inlägg visar jag asken som jag gjorde till korten i förra inlägget. Om du vill titta på videon hur man gör asken så hittar du den här.


Jag har gjort min lite annorlunda än Lynn, jag har mönsterpapper på min. Sedan har jag stansat ut en blomma med min daisy-stans och satt dit en gem i mitten. Bandet runt asken är i samma färg, powder pink, som cardstocken till asken. Alla fem korten med kuvert får plats i asken.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...