torsdag 16 mars 2017

Trollslända...

Hej!

Här kommer ett kort som jag har gjort med trollsländor på. Om du vill titta på videon som jag följde hittar du den här.


Jag har stämplat trollsländor i bakgrunden i samma färg som bakgrunden d v s Bermuda Bay. Själva kortet är i färgen Elegant Eggplant. För att dekorera framsidan har jag emossat Smoky Slate-Cardstock med en emossingfolder som heter Hexagons Dynamics emossing folder.


Jag har använt mig av en spounge dauber för att markera den embossade cardstocken. Sedan har jag stansat ut en oval i vit cardstock och stämplat prickarna i Smoky Slate. Trollsländan har jag färglagt med spounge daubers i samma färger cardstocken. Inuti har jag lite vit cardstock för att kunna skriva något när jag använder kortet.




Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...