tisdag 28 mars 2017

Manligt kort....

Hej!

Här kommer ett kort som jag gjort som passar till en man. Manliga kort är så svåra att göra tycker jag, så när jag hittade denna videon så passade jag på, alltid bra att ha ett på lager.  Om du vill titta på videon hittar du den här.


Jag har embossat silverpapper med en folder som heter Hexagons Dynamic Textured Embossingfolder. Sedan har jag använt mig av guld, silver och kopparpulver och embossat på silverpappret. Sedan har hag dragit över med StazOn-inkpad. Mönsterpappret bakom kommer från ett set som heter Urban Underground. Textstämpeln kommer från ett set som heter Guy Greetings. Har även satt dit lite rhinestones.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...