onsdag 3 februari 2016

STOOOOOORT paket.....

Hej!

I fredags kom så äntligen mitt paket från England. Har köpt en massa roliga saker från Stampin´up. Denna gången blev det massa fina mönsterpapper, massa stämplar, några stansar och cardstock bland annat. 



Här är några av de saker jag köpte.


Och här är några till.... Nu i början av året så har de sin Sale a bration och man får gratis saker om man köper över en viss summa. Så passade på :-)


I lördags så var vi på kalas för min mans systers dotter, hans andra syster och för min man. De fyller alla tre år med bara några dagars mellanrum.


Var ju tvungen att prova några av mina fina nya saker jag köpte. Här ovanför är ett kort som min mans systerdotter fick. Dessa mönsterpapper, dies, och stämplar kommer bli favoriter hos mig.


Detta andra kortet fick min svägerska, hon tycker mycket om fåglar så tyckte denna stämpeln passade till henne. Det är en stämpel som man stämplar i tre steg och jag använde tre olika färgdynor.  Även rosorna är stämplade på samma vis och med tre olika stämpeldynor.


Nästa kort gick till min mans systerson. Denna stämpeln var en av gratisstämplarna jag fick och jag tycker mycket om denna stämpel också.....


Bakgrunden har jag gjort själv. Jag stansade ut en "scalloped" cirkel och sedan anväde jag den som mall till mina moln.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...