lördag 13 februari 2016

Liten påse...

Hej!

På youtube hittar man massa roliga filmer med olika kort och askar etc. Jag följer bland annat en tjej som kallar sig Pootles. Hon har gjord en liten påse som är inte liten och inte stor..utan alldeles lagom :-)


Jag använde ett mönsterpapper som kommer från ett set som heter Birthday Bouquet. Massa fins 12 x12 papper.


Jag valde en stämpel från ett set som heter Birthday Blooms. Stansade ut stämpeln med en oval stans och bakom tog jag en scalloped stans till cardstocken i färgen som matchar stämpeln, Watermelon Wonder.


Understämpeln så tog jag en bit band i Pool Party, ett glitterband som piffade till det tycker jag.

Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...