onsdag 28 oktober 2015

Lite nytt...

Hej!

Här kommer lite nytt som jag har gjort under hösten. Har gjort massor men är dålig på att uppdatera bloggen med kort på vad jag har gjort.


Min systerdotter fick en ny klasskamrat, en tjej. Hon och de andra tjejerna blev inbjudna på liten fest hos henne. Min systerdotter och en kompis till henne bestämde sig då för att köpa en korg och fylla den med lite roliga saker som en välkomstgåva.


Hon bad mig göra ett kort men kunde inte bestämma sig om hon ville ha ett blått eller ett rosa. Så jag gjorde ett av varje som de kunde välja mellan.



Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...