torsdag 29 oktober 2015

Födelsedagar i augusti...

Hej!

Ja ja som sagt jag ligger lite efter med min uppdatering här på bloggen. Här kommer två kort som jag gjorde till min mans systerdotter och systerson som fyller år i augusti med 2 dagars mellanrum.


Den här födelsedagstårtan är ett stämpelset som jag köpt från Stampin´up. Hittade en video som inspirerade mig till detta kortet.


Stämpelsetet heter Build a birthday och pappret heter Cherry on top.


Likaså med detta kortet så hittade jag en video på nätet som jag "casade".


Väldigt sött och användbart stämpelset detta med som heter Garden in bloom.


Stämpeln på insidan, Happy Birthday-stämpeln kommer ifrån ett set som heter Guy Greetings.


Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...