onsdag 9 augusti 2017

Bröllopskort...

Hej!

Häromsistens gifte sig en barndomskamrat till mig som jag nytt fått kontakt med igen på Facebook. Så tänkte att jag ska skicka ett kort till brudparet. Tittade på korten som min kompis lagt ut och såg att hon hade lite rosafärgade rosor i buketten, så då tänkte jag att denna färgen (powder pink) skulle passa.


Utsidan är stansade med ett set som heter detailed floral thinlits. Jag knöt även ett matchande band för att hålla ihop kortet. På bandet hängde jag en liten "tag" som jag stämplat från ett set som matchar thinlitsen som jag använde till utsidan och heter floral phrases.


 Detta stämpel set använde jag till hela kortet. Blommorna ovan har jag även pyntat med lite wink of Stella. Inuti kortet har jag stämplat en, i mitt tycke, vacker vers som också ingår i samma stämpelset.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...