fredag 19 maj 2017

Fjärilskort...

Hej!

Till dagens kort har jag tagit fram en gammal favorit, watercolor wings. Det är ett stämpelset där man stämplar fjärilarna med tre olika stämplar för att få fram olika mönster. Till den stora fjärilen har jag använt mig av färgerna flirty flamingo, melon mambo, och early espresso. Sedan har jag även lite wink of stella och rhinestones på. Jag stansade även ut en mindre fjäril i silverglitter-cardstock.


Jag använde mig av svart cardstock till själva kortet och sedan är nästa lager flirty flamingo med vit cardstock över.

Ha en bra dag och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...