lördag 11 februari 2017

Kalasdags.....

Hej!

I söndags var vi på kalas för min mans systerdotter. Och jag gjorde detta kortet till henne.
Jag hittade en video på YouTube som jag följde. Använde lite andra färger bara. Du hittar videon här.


Jag har använt mig av ett stämpelset som heter Paisleys and posies.  Jag använde mig av tre olika stämpeldynor, Peekaboo peach, Flirty flamingo och Sweet sugarplum.


Stämplade även på en bit med papper och stansade ut med matchande dies och dekorerade även med en halvpärla. Stämplade även på insidan med samma set.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...