söndag 25 december 2016

Julaskar.....

Hej!

Två av min mans syskonbarn önskade sig pengar i julklapp så då tänkte jag att jag skulle göra lite roliga askar till dem.


Hittade en video med en tjej som heter Caroline där hon gjorde denna asken. Du hittar videon här.


På locket så stämplade jag med julmotiv från ett set som heter Cookie-Cutter Christmas. Tycker pepparkaksgubben och renen är så söta. De är stämplade i färgen Crumb Cake.


När jag köpte mina julstämplar sist så köpte jag även detta fina röda band. Tagen har jag gjort med en stans från Stampin´up. Stämpeln på tagen är från ett set som heter Cozy Christmas och var från förra året. Den är stämplad med en stämpeldyna som heter Real Red och matchar bandet runt asken.



Ha det så bra och God Jul!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...