söndag 19 juni 2016

Tjejträff...

Hej!

Vi är ett gäng tjejer som träffas några gånger om året från utbildningen till vårdadministratör som jag gick för några år sedan. Jag brukar ha med mig någon liten sak varje gång som jag har gjort själv. Denna gången blev det en påse med choklad i.


Jag gjorde den av två stycken 12 x12 mönsterpapper som jag hade. Just dessa papper kommer från Stampin´up.


Jag gjorde en liten "tag" som jag dekorerade med en blomma som ett par blad. Blomman och bladen är dies från Stampin´ up och tagen gjorde jag med en stans från Stampin´up.


Handtagen är vitt sidenband från Panduro.

Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...