fredag 19 juni 2015

Lite smått och gott...

Hej!

Här kommer landad kompott. En ask som jag gjort, du hittar tutorialen här. Har använt mig av ett stämpelset som heter Gorgeous Grunge, från Stampin´up.



Kortet är också från en video som jag hittade hos PootlesPapercraft på youtube. Du hittar den här.


Jag har använt mig av crumb cake-cardstock och även crumb cake-stämpeldyna till stämplarna.


Inuti kortet använde jag mig av "Happy Birthday"-stämpel och fjäril ifrån ett set som heter Butterfly Basics.


Nästa kort är ett kort som jag har gjort förut, fast nu använde jag ljusare stämpeldyna.
Övre delen på kortet är en bakgrundsstämpel som heter Something Lacy. Under sidenbandet som jag färgade in med hjälp av stämpeldynan för att få samma nyans, har jag använt en stämpel som kommer från ett set som heter Petite Petals.


Den stora blomman är stämplad med samma stämpeldyna som övriga stämplar - Crumb Cake- och kommer från ett set som heter Flower shop.



Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...